alla hjärtans dag tankar....

Alla hjärtans dag, en dag för alla par, och en hemsk dag för alla singlar. Jag är i ett lyckligt förhållande vi gör allting något mysigt på ahd, i år ska vi gå ut och äta och se på teater. Men det är sånt vi gör då och då iaf.
Igentligen är jag fruktansvärt trött på ahd det handlar bara om att konsumera, handeln måste tycka den är en skit bra dag!!

Jag vill att vi ska göra om ahd till en dag som handlar om hjärt sjuka människor jag vill att handeln ska sälja prudukter som ger pengar till forskning inom hjärt och kärl sjukdommar. Tv kan ha en gala som drar in pengar till forskning m.m

Vi som är kära behöver ingen speciell dag för att fira den, vi ska se till att vi firar vårat förhållande då och då. Och singlar ska inte ha en dag i allmenackan där dem känner sig ensamma!

Nej gör den här löjliga dagen till något bra!

Hjärt-Lungfondens logotyp


Vill ni ge er alla hjärtans dag gåva till något bra syfte:
http://www.hjart-lungfonden.se/






Nej nu har jag skrivit av mig ibland får jag bara sånna här ider och då är det skönt att skriva av sig...

Over and Out/// E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0